Informació general

Telèfon: (+34) 934 039 374

Bústia de Secretaria

El Departament d'Electrònica de la UB

En aquest vídeo es fa una breu presentació del Departament d'Electrònica de la Universitat de Barcelona. Es donen unes pinzellades al jove departament (1997), que té una evolució molt gran, en tots els nivells. Particularment a la Recerca, gràcies al seus dos grups de recerca consolidats (reconeguts com a grups d'excel·lència per la Generalitat de Catalunya), anant des de la bioenginyeria fins als materials electrònics més avançats, fonts d'alimentació alternatives, entre altres aspectes; per projectes, publicacions i transferència tecnològica amb les empreses som un dels punters de la UB. La docència és també la nostre raó de ser i estem implicats en diferents ensenyaments, graus, màsters i doctorats. Veniu a coneixe'ns.

Dim lights Embed Embed this video on your site